Drums to the king

Jahaja nu har det alltså gått typ en vecka av den här meningslösa leken och ingen har ännu besudlat sin kropp med farliga gifter annat än knark och alkohol.
Det känns ju jävligt kul.
Jag hade dock inte haft något emot att trycka i mig en limpa färsktobak, nu är det där emot så att detta är inget jag kommer att göra på grund av att jag har en viss vän som för övrigt är sjukt seg. Jag tror att han skulle diska och sedan pallra sig hit för ungefär två timmar sedan och jag hoppas verkligen för hans egna hälsa och välmående att han blev överfallen av ett tjog heroinrökande graffitimålare på vägen hit och kan i och med detta förklara sin oerhört häpnadsväckande efterblivenhet i alla väderstreck.
Jag inser nu att föregående mening blev ganska så onödigt lång och osammanhängande, men se det som ett fett jävla grammatiskt långfinger åt alla er som skulle få för sig att sitta och suga på en snus just nu.


Kommentarer
Postat av: BENGT

frågan är varför mannen på bilden håller i ett par brillor och har på sig ett par brillor..

2008-08-18 @ 02:56:31
Postat av: anna

haha. klockrent!!

2008-08-19 @ 20:45:05
URL: http://annaahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0