FINAL EPIC BATTLEEEXXX

Ja som ni kanske märkte var jag ganska råpackad igår (läs föregående inlägg) Det var dampes absolut sista fylla så det firade vi med ett rejält bash.
Jag skall försöka måla upp en bild av scenariot:
Jag satt ute på verandan och tog en cigarett (ja jag rökte) i min stilla ro, plötsligt materialiserades Camilla ur min fylledimmiga syn. Hon höll en bunke och såg allmänt nöjd och pillemarisk ut, vid närmare efterforskningar insåg jag att hon fyllt bunken med smått och gott bland annat fil, vatten, 200 gram smör, en hårklämma, ett äpple, en oöppnad x-ray, en tomat, räkor och sill.
Jag satt ett tag och analyserade situationen tills jag slutligen kom fram till att det finns vissa saker här i världen man inte behöver förstå sig på, sedemera begav jag mig mot andra trakter.
Uppe vid datorn fann jag dampe liggandes med en gitarr, han hade tydligen försökt sig på att skriva ett blogginlägg med begränsad framgång. Resultatet är ganska komiskt och går att läsa på http://www.dampweed.blogg.se/. Efter skrivarstunden hade han tydligen försökt sig på att spela gitarr, med ett sviktande balanssinne föll han mot golvet där han bestämde sig för att det inte var helt fel där nere och somnade.
Jag kände mig inspirerad av hans heroiska upptåg och försökte mig själv på att skriva ett blogginlägg men jag vet faktiskt inte riktigt vad som hände, resultat kan ni som sagt läsa på föregående inlägg.
Jag ansåg att dampe var tvungen att rycka upp sig så jag satte på "The gardens tale" med Volbeat (http://www.youtube.com/watch?v=eclMypNggQQ) vilket hade den effekt jag hade hoppats på och jag och dampe skränade i fyra minuter och femtiotvå sekunder, efter det var det god natt för dampe igen.
Ut på nya äventyr styrde jag kosen ner mot vardagsrummet där camilla trånade efter glass. Jag tänkte att äntligen har jag tillfälle att ge igen för gammal ost (bunken med halva mitt skafferi) Så jag tog fram lite glass åt henne och kryddade den med lite tabasco, hon var för full för att märka det.

Ja vad skall man säga egentligen? Ikväll skall jag ut på krogen för min absolut sista fylla innan jag lägger av med ALLA droger. Det skall bli intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0