Nigga stole my yoshi

Igår söp jag och Dampe :) Vi blev utslängda från harry b haha!! Tyvärr var det bara en engångsföreteelse och tävlingen flyter på som vanligt, vi kallade det för permis.

Kanske bör uppdatera hur tävlingen fortskrider...
Ungefär en och en halv månad har ju gått sedan tävlingen började och det har varit ganska lätt att hålla sig borta från allt. Det är intressant att byta livsstil på det här sättet eftersom alkohol ofta är det centrala i sociala sammanhang, nu umgås man lite på ett annorlunda sätt där mötet är det centrala.
Eller något liknande.
I förrgår råkade jag dricka en klunk av nån jävla typ islatte och insåg direkt efter att det var TOOORSK?! SSSK
Men sen kom jag och dampe fram till att tävlingen inte ska behöva sluta på det sättet sååatte en kompromiss är att dampe får en livlina också.

Haha jag skriver så dåligt när jag är BAKIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0