en vecka

Såja nu sitter jag här sörplandes på mitt röda jävla rooibos te och tänker på den vecka som förflutit så snabbt.

jag kan ju lätt säga att kaffet var det svåraste att motstå, det skall vara där efter varje måltid och gärna mer ofta än så också. Det kändes liksom att något fattades i magen och jag måste även erkänna att jag blev lite kass i magen också (är detta normalt?)
Med detta i åtanke kan man ju klart konstatera att kaffe var mitt starkaste beroende eftersom det faktiskt visade sig fysiskt under en längre tid, till skillnad från nikotinet som bara var psykiskt påfrestande i ett par dagar.
Alkohol är inte så farligt, har varit ute på puben ett par gånger nu i veckan och jag hade faktiskt en utav mina bästa krogupplevelser i lördags, trots att jag inte drack.
Jag känner att grammatiken inte hänger med mig idag så jag avslutar detta inlägg med en egenproducerad serie.


Kommentarer
Postat av: Dampe

HAHAHAAHA

2008-09-02 @ 10:15:02
URL: http://dampweed.blogg.se/
Postat av: Camilla

ALLTSÅ VADFAN XD

2008-09-03 @ 14:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0