mmmmm blowg

haha den här bloggen är så emo och jag har ändå raderat de värsta delarna.. antar att jag tänkte väl att ingen läser den, vilket ingen gör. men om elnaz läser det här, hej elnaz!!
såååå ville bara skriva lite grejer... vet inte riktigt varför.
i alla fall
de senaste dagarna har allt känts väldigt konstigt. typ som att jag är fast i en lavin och inte vet vad som är upp och vad som är ner... fast inte så emo liksom... jag har svårt att veta om jag är hungrig eller mätt och om jag är trött eller pigg, det är ganska frustrerande. i lördags vaknade jag typ halv nio när jag lagt mig vid tre-fyra tiden kvällen innan. när jag vaknade så hade jag något konstigt begär av att ta mig till havet fast det var för långt till havet så jag cyklade till en sjö bara. jag fattar fortfarande inte varför jag gjorde det, jag bara satt där.
just nu sitter jag med en tallrik pasta men jag et inte om jag vill äta den. det känns typ i magen som det brukar göra när man är hungrig men jag känner mig inte alls sugen på mat och det känns ibland som att jag är jättemätt.
jag vet inte riktigt vad jag vill lite mer ÄÄÄÄÄH privat heller men det orkar jag inte skriva men du adam om du läser det här i framtiden så vet du nog vad jag snackar om lol omg talkin wid ma self in futur sssk lol om ja skulle skriva det här så skulle den här blowgen bli ännu mer lol omg wtf i has wad up u kno
EEEh va vare mer jag skulle skriva nu då...
juste skulle skriva texten till california girls... har fan ingen aning om varför men jag fick någon slags fix idé om att jag skulle skriva den någonstans och för att undvika missuppfattningar skriver jag den där ingen kan läsa den (även fast jag gärna skulle vilja dela med mig av den) såå här kommeren
Well East coast girls are hip 
I really dig those styles they wear 
And the Southern girls with the way they talk 
They knock me out when I'm down there 

The Mid-West farmer's daughters really make you feel alright 
And the Northern girls with the way they kiss 
They keep their boyfriends warm at night
vet inte riktigt varför jag gillar den så mycket, men den har något..
nu e kloka myke heido

Kommentarer
Postat av: Elnaz

Hej Adam!!!

2010-06-06 @ 18:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0